"Hvorfor tegner du sjældent skitse til dine bipersoner, Henriette?" - "... fordi det er sjovt at gå amok indimellem..." :-D #tegneserier #comics #bd #illustration #comicsart
"Hvorfor tegner du sjældent skitse til dine bipersoner, Henriette?" - "... fordi det er sjovt at gå amok indimellem..." :-D #tegneserier #comics #bd #illustration #comicsart
Love
1
0 Kommentarer 0 Delinger 482 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind