Ja kan jo ikke komme uden om;
Er den jeg er på godt og ondt.
Så efter en fantom aften inde i baglandet til en bogreception.

Sad jeg lige pludselig i mit køkken og indsang denne!

En god måde at slutte dagen af på! Selvom den lige fik en skæv node der til sidst.

Hilsen og tanker.
Peer.

Ja kan jo ikke komme uden om; Er den jeg er på godt og ondt. Så efter en fantom aften inde i baglandet til en bogreception. Sad jeg lige pludselig i mit køkken og indsang denne! En god måde at slutte dagen af på! Selvom den lige fik en skæv node der til sidst. Hilsen og tanker. Peer.
Like
2
0 Comments 0 Shares 922 Views 5

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In