Ja kan jo ikke komme uden om;
Er den jeg er på godt og ondt.
Så efter en fantom aften inde i baglandet til en bogreception.

Sad jeg lige pludselig i mit køkken og indsang denne!

En god måde at slutte dagen af på! Selvom den lige fik en skæv node der til sidst.

Hilsen og tanker.
Peer.

Ja kan jo ikke komme uden om; Er den jeg er på godt og ondt. Så efter en fantom aften inde i baglandet til en bogreception. Sad jeg lige pludselig i mit køkken og indsang denne! En god måde at slutte dagen af på! Selvom den lige fik en skæv node der til sidst. Hilsen og tanker. Peer.
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 922 Visninger 5

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind