I dag så vi "Bunker", jeg tjekkede ikke IMDB inden, hvilket jeg nok skulle have gjort - men skidt... nu er det overstået. Den startede faktisk OK ud, men ret hurtigt mistede den pusten, historien var også OK. De magtede bare ikke rigtigt at bringe den til ende. Jeg fik lidt H.P. Lovecraft stemning over den og håber også at det var den retning de havde taget... men nej.... *SUK*
I dag så vi "Bunker", jeg tjekkede ikke IMDB inden, hvilket jeg nok skulle have gjort - men skidt... nu er det overstået. Den startede faktisk OK ud, men ret hurtigt mistede den pusten, historien var også OK. De magtede bare ikke rigtigt at bringe den til ende. Jeg fik lidt H.P. Lovecraft stemning over den og håber også at det var den retning de havde taget... men nej.... *SUK*
Like
1
0 Comments 0 Shares 182 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In