va så Socii? :-)
Forslag – startet af det norske, tidl. indlæg her og en artikel om Metas svindelannonceindtjening på bsky. Tænker bedst når jeg skriver – i hvert fald den her slags, og finder det lettest at overskue og vælge til og måske især fra, når det er skrevet ned. Så mit take på ’va så Socii’. beklager...
0 Comments 0 Shares 324 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In