va så Socii? :-)
Forslag – startet af det norske, tidl. indlæg her og en artikel om Metas svindelannonceindtjening på bsky. Tænker bedst når jeg skriver – i hvert fald den her slags, og finder det lettest at overskue og vælge til og måske især fra, når det er skrevet ned. Så mit take på ’va så Socii’. beklager...
0 Kommentarer 0 Delinger 324 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind