Tænk engang at for mange år siden, blev man sat ufrivilligt på vand og brød. Nogen i mange år og nogen kom aldrig ud i live.
I dag betaler man penge for at komme ind og man kan endda betale ekstra for at overnatte.
Det er tankevækkende at tænke på.
Tænk engang at for mange år siden, blev man sat ufrivilligt på vand og brød. Nogen i mange år og nogen kom aldrig ud i live. I dag betaler man penge for at komme ind og man kan endda betale ekstra for at overnatte. Det er tankevækkende at tænke på. 🙃
0 Comments 0 Shares 352 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In