Tænk engang at for mange år siden, blev man sat ufrivilligt på vand og brød. Nogen i mange år og nogen kom aldrig ud i live.
I dag betaler man penge for at komme ind og man kan endda betale ekstra for at overnatte.
Det er tankevækkende at tænke på.
Tænk engang at for mange år siden, blev man sat ufrivilligt på vand og brød. Nogen i mange år og nogen kom aldrig ud i live. I dag betaler man penge for at komme ind og man kan endda betale ekstra for at overnatte. Det er tankevækkende at tænke på. 🙃
0 Kommentarer 0 Delinger 352 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind