Jeg synes det er så trist at Enhedslisten kører med den her slags opslag på Facebook. Vi mangler bare nogle stavfejl, CAPS LOCK og udråbstegn!!!
Jeg synes det er så trist at Enhedslisten kører med den her slags opslag på Facebook. Vi mangler bare nogle stavfejl, CAPS LOCK og udråbstegn!!!
Like
3
4 Comments 0 Shares 413 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In