Jeg synes det er så trist at Enhedslisten kører med den her slags opslag på Facebook. Vi mangler bare nogle stavfejl, CAPS LOCK og udråbstegn!!!
Jeg synes det er så trist at Enhedslisten kører med den her slags opslag på Facebook. Vi mangler bare nogle stavfejl, CAPS LOCK og udråbstegn!!!
Like
3
4 Kommentarer 0 Delinger 412 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind