Sketch show og fed bluesmusik hvert år i januar. Vi ses i mørket!

Bare lige en reminder om at der igen er Vinter Blues Revy i Odder i januar. Det bliver bedre end nogensinde, det bliver mørkere end nogensinde. Vent her for mere.
Sketch show og fed bluesmusik hvert år i januar. Vi ses i mørket! Bare lige en reminder om at der igen er Vinter Blues Revy i Odder i januar. Det bliver bedre end nogensinde, det bliver mørkere end nogensinde. Vent her for mere.
Yay
Like
Love
7
0 Comments 0 Shares 736 Views 9

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In