Sketch show og fed bluesmusik hvert år i januar. Vi ses i mørket!

Bare lige en reminder om at der igen er Vinter Blues Revy i Odder i januar. Det bliver bedre end nogensinde, det bliver mørkere end nogensinde. Vent her for mere.
Sketch show og fed bluesmusik hvert år i januar. Vi ses i mørket! Bare lige en reminder om at der igen er Vinter Blues Revy i Odder i januar. Det bliver bedre end nogensinde, det bliver mørkere end nogensinde. Vent her for mere.
Yay
Like
Love
7
0 Kommentarer 0 Delinger 736 Visninger 9

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind