Besøgte stærke Storm i Silkeborg, denne weekend.
Det gode ved sådanne trolde er at de ikke lyver og laver spam og falske videoer. De slår ikke artsfæller ihjel og starter ingen krige.
Måske skal visse mennesker lære af trolde.
Med godhed kommer man længst.
Besøgte stærke Storm i Silkeborg, denne weekend. Det gode ved sådanne trolde er at de ikke lyver og laver spam og falske videoer. De slår ikke artsfæller ihjel og starter ingen krige. Måske skal visse mennesker lære af trolde. Med godhed kommer man længst.
Love
Like
8
2 Comments 0 Shares 454 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In