Besøgte stærke Storm i Silkeborg, denne weekend.
Det gode ved sådanne trolde er at de ikke lyver og laver spam og falske videoer. De slår ikke artsfæller ihjel og starter ingen krige.
Måske skal visse mennesker lære af trolde.
Med godhed kommer man længst.
Besøgte stærke Storm i Silkeborg, denne weekend. Det gode ved sådanne trolde er at de ikke lyver og laver spam og falske videoer. De slår ikke artsfæller ihjel og starter ingen krige. Måske skal visse mennesker lære af trolde. Med godhed kommer man længst.
Love
Like
8
2 Kommentarer 0 Delinger 453 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind