Jeg er gået lidt i stå med den - men den er strikket på pind 9, så det går rimelig hurtigt og jeg satser på at have den færdig før jul.
Jeg er gået lidt i stå med den - men den er strikket på pind 9, så det går rimelig hurtigt og jeg satser på at have den færdig før jul.
Like
Wow
3
1 Comments 0 Shares 326 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In