Jeg er gået lidt i stå med den - men den er strikket på pind 9, så det går rimelig hurtigt og jeg satser på at have den færdig før jul.
Jeg er gået lidt i stå med den - men den er strikket på pind 9, så det går rimelig hurtigt og jeg satser på at have den færdig før jul.
Like
Wow
3
1 Kommentarer 0 Delinger 326 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind