Så er aftenskolen startet igen og jeg fik lavet den her færdig i torsdags. Jeg malede efter et foto af en hængepil set fra en lille tur i kanoen på Vejlesø, der ligger ved Holte station.
Så er aftenskolen startet igen og jeg fik lavet den her færdig i torsdags. Jeg malede efter et foto af en hængepil set fra en lille tur i kanoen på Vejlesø, der ligger ved Holte station.
Love
Like
Wow
7
5 Comments 1 Shares 557 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In