Så er aftenskolen startet igen og jeg fik lavet den her færdig i torsdags. Jeg malede efter et foto af en hængepil set fra en lille tur i kanoen på Vejlesø, der ligger ved Holte station.
Så er aftenskolen startet igen og jeg fik lavet den her færdig i torsdags. Jeg malede efter et foto af en hængepil set fra en lille tur i kanoen på Vejlesø, der ligger ved Holte station.
Love
Like
Wow
7
5 Kommentarer 1 Delinger 557 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind