#1960erne

The Ronettes med Be My Baby (1963)

Havde jeg været en ung mand dengang, så havde Ronnie sgu' nok ikke have behøvet at løbe særligt hurtigt for at fange mig ;-)
#1960erne The Ronettes med Be My Baby (1963) Havde jeg været en ung mand dengang, så havde Ronnie sgu' nok ikke have behøvet at løbe særligt hurtigt for at fange mig ;-)
Love
2
1 Comments 0 Shares 308 Views 7

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In