#1960erne

The Ronettes med Be My Baby (1963)

Havde jeg været en ung mand dengang, så havde Ronnie sgu' nok ikke have behøvet at løbe særligt hurtigt for at fange mig ;-)
#1960erne The Ronettes med Be My Baby (1963) Havde jeg været en ung mand dengang, så havde Ronnie sgu' nok ikke have behøvet at løbe særligt hurtigt for at fange mig ;-)
Love
2
1 Kommentarer 0 Delinger 308 Visninger 7

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind