Når man nu ikke drikker amerikansk kola mere, så kan man jo prøve denne fra Flensborg. Det er også smart med låget, så fiser gassen ikke af lige med det samme.

Det er en hardcore reklame og jeg har faktisk fået den kola jeg holder i hånden #fucktrump
Når man nu ikke drikker amerikansk kola mere, så kan man jo prøve denne fra Flensborg. Det er også smart med låget, så fiser gassen ikke af lige med det samme. Det er en hardcore reklame og jeg har faktisk fået den kola jeg holder i hånden 😉 #fucktrump
Like
2
0 Comments 0 Shares 340 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In