Når man nu ikke drikker amerikansk kola mere, så kan man jo prøve denne fra Flensborg. Det er også smart med låget, så fiser gassen ikke af lige med det samme.

Det er en hardcore reklame og jeg har faktisk fået den kola jeg holder i hånden #fucktrump
Når man nu ikke drikker amerikansk kola mere, så kan man jo prøve denne fra Flensborg. Det er også smart med låget, så fiser gassen ikke af lige med det samme. Det er en hardcore reklame og jeg har faktisk fået den kola jeg holder i hånden 😉 #fucktrump
Like
2
0 Kommentarer 0 Delinger 340 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind