Må indrømme, at jeg har lidt af et man/dad-crush på ham her idioten Jodorowsky!

Han er en underlig skaber, og ret selvfed, men også sjov. og fuld af karisma og anderledes tænkning. Jeg beundrer ham på en helt unik måde.
Må indrømme, at jeg har lidt af et man/dad-crush på ham her idioten Jodorowsky! Han er en underlig skaber, og ret selvfed, men også sjov. og fuld af karisma og anderledes tænkning. Jeg beundrer ham på en helt unik måde.
0 Comments 0 Shares 527 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In