Må indrømme, at jeg har lidt af et man/dad-crush på ham her idioten Jodorowsky!

Han er en underlig skaber, og ret selvfed, men også sjov. og fuld af karisma og anderledes tænkning. Jeg beundrer ham på en helt unik måde.
Må indrømme, at jeg har lidt af et man/dad-crush på ham her idioten Jodorowsky! Han er en underlig skaber, og ret selvfed, men også sjov. og fuld af karisma og anderledes tænkning. Jeg beundrer ham på en helt unik måde.
0 Kommentarer 0 Delinger 526 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind