Jeg har to æbletræer. Desværre er der for mange skadedyr, og de vokser ikke godt i mosen. Abrikosen vil slet ikke vokse her, den kommer fra Tyskland.
Jeg har to æbletræer. Desværre er der for mange skadedyr, og de vokser ikke godt i mosen. Abrikosen vil slet ikke vokse her, den kommer fra Tyskland.
Like
Yay
2
0 Comments 0 Shares 375 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In