Jeg har to æbletræer. Desværre er der for mange skadedyr, og de vokser ikke godt i mosen. Abrikosen vil slet ikke vokse her, den kommer fra Tyskland.
Jeg har to æbletræer. Desværre er der for mange skadedyr, og de vokser ikke godt i mosen. Abrikosen vil slet ikke vokse her, den kommer fra Tyskland.
Like
Yay
2
0 Kommentarer 0 Delinger 375 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind