Hej alle. Langtids wow-entusiast her. Spillede oprindeligt fra og med BC. Stoppede med retail for måske 6 år siden, men har siden spillet den første classic til og med AQ (gad ikke grindet til Naxx), og nu Thunderstrike anniversary server, hvor jeg forsøger at lvle alle klasser til 60 før BC :)
Hej alle. Langtids wow-entusiast her. Spillede oprindeligt fra og med BC. Stoppede med retail for måske 6 år siden, men har siden spillet den første classic til og med AQ (gad ikke grindet til Naxx), og nu Thunderstrike anniversary server, hvor jeg forsøger at lvle alle klasser til 60 før BC :)
Like
3
2 Comments 0 Shares 285 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In