Hej alle. Langtids wow-entusiast her. Spillede oprindeligt fra og med BC. Stoppede med retail for måske 6 år siden, men har siden spillet den første classic til og med AQ (gad ikke grindet til Naxx), og nu Thunderstrike anniversary server, hvor jeg forsøger at lvle alle klasser til 60 før BC :)
Hej alle. Langtids wow-entusiast her. Spillede oprindeligt fra og med BC. Stoppede med retail for måske 6 år siden, men har siden spillet den første classic til og med AQ (gad ikke grindet til Naxx), og nu Thunderstrike anniversary server, hvor jeg forsøger at lvle alle klasser til 60 før BC :)
Like
3
2 Kommentarer 0 Delinger 284 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind