Nu er jeg i gang igen.
Den store planke af Ahorn, som jeg lige har planslebet.
Den skal bruges til noget.

Planen er et meget stort skærebræt af ren ahorn.
Ikke noget med flere træsorter og farver - Måske.

Dyksaven kunne næsten nå igennem. der mangler 0,5 mm.
Så lige til at brække af.

Herefter opdeling med rundsav og kapsav.
Efterfulgt af mange ture gennem tykkelseshøvl.

Normalt bruger man ikke domino/kiks/fisk til at samle skærebrætter.
Men jeg har aldrig brugt maskinen. Så lidt øvelse inden jeg skal bruge den til et stort dyrt plankebord, skader ikke
Nu er det limet, og skal hærde til i morgen.
Nu er jeg i gang igen. Den store planke af Ahorn, som jeg lige har planslebet. Den skal bruges til noget. Planen er et meget stort skærebræt af ren ahorn. Ikke noget med flere træsorter og farver - Måske. Dyksaven kunne næsten nå igennem. der mangler 0,5 mm. Så lige til at brække af. Herefter opdeling med rundsav og kapsav. Efterfulgt af mange ture gennem tykkelseshøvl. Normalt bruger man ikke domino/kiks/fisk til at samle skærebrætter. Men jeg har aldrig brugt maskinen. Så lidt øvelse inden jeg skal bruge den til et stort dyrt plankebord, skader ikke😂 Nu er det limet, og skal hærde til i morgen.
Love
Wow
2
3 Comments 0 Shares 266 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In