Nu er jeg i gang igen.
Den store planke af Ahorn, som jeg lige har planslebet.
Den skal bruges til noget.

Planen er et meget stort skærebræt af ren ahorn.
Ikke noget med flere træsorter og farver - Måske.

Dyksaven kunne næsten nå igennem. der mangler 0,5 mm.
Så lige til at brække af.

Herefter opdeling med rundsav og kapsav.
Efterfulgt af mange ture gennem tykkelseshøvl.

Normalt bruger man ikke domino/kiks/fisk til at samle skærebrætter.
Men jeg har aldrig brugt maskinen. Så lidt øvelse inden jeg skal bruge den til et stort dyrt plankebord, skader ikke
Nu er det limet, og skal hærde til i morgen.
Nu er jeg i gang igen. Den store planke af Ahorn, som jeg lige har planslebet. Den skal bruges til noget. Planen er et meget stort skærebræt af ren ahorn. Ikke noget med flere træsorter og farver - Måske. Dyksaven kunne næsten nå igennem. der mangler 0,5 mm. Så lige til at brække af. Herefter opdeling med rundsav og kapsav. Efterfulgt af mange ture gennem tykkelseshøvl. Normalt bruger man ikke domino/kiks/fisk til at samle skærebrætter. Men jeg har aldrig brugt maskinen. Så lidt øvelse inden jeg skal bruge den til et stort dyrt plankebord, skader ikke😂 Nu er det limet, og skal hærde til i morgen.
Love
Wow
2
3 Kommentarer 0 Delinger 266 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind