Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der sidder nogle få personer i kommunerne, som mangler medfølelse og evnen til at sætte sig i vores sted som borgere. Det føles næsten, som om de glemmer menneskeligheden, når de tager jakken på som kommunalt eller statsligt ansatte.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der sidder nogle få personer i kommunerne, som mangler medfølelse og evnen til at sætte sig i vores sted som borgere. Det føles næsten, som om de glemmer menneskeligheden, når de tager jakken på som kommunalt eller statsligt ansatte.
Like
1
0 Comments 0 Shares 426 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In