Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der sidder nogle få personer i kommunerne, som mangler medfølelse og evnen til at sætte sig i vores sted som borgere. Det føles næsten, som om de glemmer menneskeligheden, når de tager jakken på som kommunalt eller statsligt ansatte.
Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om der sidder nogle få personer i kommunerne, som mangler medfølelse og evnen til at sætte sig i vores sted som borgere. Det føles næsten, som om de glemmer menneskeligheden, når de tager jakken på som kommunalt eller statsligt ansatte.
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 426 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind