Jeg så et sted, at brugerne her blev spurgt, om vi havde oplevet problemer med tegn….Jeg har lige skrevet til en ven i besked- funktionen og det så mildest talt spøjst ud! Så den skal nok forbedres ….
Jeg så et sted, at brugerne her blev spurgt, om vi havde oplevet problemer med tegn….Jeg har lige skrevet til en ven i besked- funktionen og det så mildest talt spøjst ud! Så den skal nok forbedres ….
Like
1
5 Comments 0 Shares 444 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In