Jeg så et sted, at brugerne her blev spurgt, om vi havde oplevet problemer med tegn….Jeg har lige skrevet til en ven i besked- funktionen og det så mildest talt spøjst ud! Så den skal nok forbedres ….
Jeg så et sted, at brugerne her blev spurgt, om vi havde oplevet problemer med tegn….Jeg har lige skrevet til en ven i besked- funktionen og det så mildest talt spøjst ud! Så den skal nok forbedres ….
Like
1
5 Kommentarer 0 Delinger 444 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind