Jeg må være totalt analfabet på det digitale….Kan ikke finde ud af at sende en kommentar på en andens opslag….Flovse Jeg skriver noget men kan ikke finde en “send” funktion! Hjææææælp!
Jeg må være totalt analfabet på det digitale….Kan ikke finde ud af at sende en kommentar på en andens opslag….Flovse 😒 Jeg skriver noget men kan ikke finde en “send” funktion! Hjææææælp!
Like
1
8 Comments 0 Shares 463 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In