Jeg må være totalt analfabet på det digitale….Kan ikke finde ud af at sende en kommentar på en andens opslag….Flovse Jeg skriver noget men kan ikke finde en “send” funktion! Hjææææælp!
Jeg må være totalt analfabet på det digitale….Kan ikke finde ud af at sende en kommentar på en andens opslag….Flovse 😒 Jeg skriver noget men kan ikke finde en “send” funktion! Hjææææælp!
Like
1
8 Kommentarer 0 Delinger 463 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind