Hvad arbejder i på for tiden?
Jeg er ved at bygge et nyt arbejds/fræse/planfræse bord.
Det hele er lavet af 47x100mm. reglar.
Bordet er 2,4 m. langt, og 1,2 m. bredt.

Selve skinnesystemet er 3.0 m. langt, og 1.5m bredt.

Skinnerne er lavet, så de kan afmonteres, og lægges ned under bordet. Når der ikke skal planfræses.

Jeg mangler et anslag til fræsebordet.
Her overvejer jeg, om jeg skal købe noget der er færdigt. Eller om jeg skal lave det selv.
Hvad arbejder i på for tiden? Jeg er ved at bygge et nyt arbejds/fræse/planfræse bord. Det hele er lavet af 47x100mm. reglar. Bordet er 2,4 m. langt, og 1,2 m. bredt. Selve skinnesystemet er 3.0 m. langt, og 1.5m bredt. Skinnerne er lavet, så de kan afmonteres, og lægges ned under bordet. Når der ikke skal planfræses. Jeg mangler et anslag til fræsebordet. Her overvejer jeg, om jeg skal købe noget der er færdigt. Eller om jeg skal lave det selv.
Like
1
0 Comments 0 Shares 270 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In