Hvad arbejder i på for tiden?
Jeg er ved at bygge et nyt arbejds/fræse/planfræse bord.
Det hele er lavet af 47x100mm. reglar.
Bordet er 2,4 m. langt, og 1,2 m. bredt.

Selve skinnesystemet er 3.0 m. langt, og 1.5m bredt.

Skinnerne er lavet, så de kan afmonteres, og lægges ned under bordet. Når der ikke skal planfræses.

Jeg mangler et anslag til fræsebordet.
Her overvejer jeg, om jeg skal købe noget der er færdigt. Eller om jeg skal lave det selv.
Hvad arbejder i på for tiden? Jeg er ved at bygge et nyt arbejds/fræse/planfræse bord. Det hele er lavet af 47x100mm. reglar. Bordet er 2,4 m. langt, og 1,2 m. bredt. Selve skinnesystemet er 3.0 m. langt, og 1.5m bredt. Skinnerne er lavet, så de kan afmonteres, og lægges ned under bordet. Når der ikke skal planfræses. Jeg mangler et anslag til fræsebordet. Her overvejer jeg, om jeg skal købe noget der er færdigt. Eller om jeg skal lave det selv.
Like
1
0 Kommentarer 0 Delinger 270 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind