Sidste dag i Himmerland tog vi afsked med dejlige Vitskøl Kloster og kørte til Lille Vildmose. Fantanstisk Nationalpark. JEG SÅ EN ELG fra toppen af Brandtårnet, men den var hurtig, så jeg fik ikke noget foto . Men der var andet godt at se på, som vildsvin, vildheste og traner.
Sidste dag i Himmerland tog vi afsked med dejlige Vitskøl Kloster og kørte til Lille Vildmose. Fantanstisk Nationalpark. JEG SÅ EN ELG fra toppen af Brandtårnet, men den var hurtig, så jeg fik ikke noget foto 😔. Men der var andet godt at se på, som vildsvin, vildheste og traner.
Like
Wow
6
3 Comments 0 Shares 527 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In