Sidste dag i Himmerland tog vi afsked med dejlige Vitskøl Kloster og kørte til Lille Vildmose. Fantanstisk Nationalpark. JEG SÅ EN ELG fra toppen af Brandtårnet, men den var hurtig, så jeg fik ikke noget foto . Men der var andet godt at se på, som vildsvin, vildheste og traner.
Sidste dag i Himmerland tog vi afsked med dejlige Vitskøl Kloster og kørte til Lille Vildmose. Fantanstisk Nationalpark. JEG SÅ EN ELG fra toppen af Brandtårnet, men den var hurtig, så jeg fik ikke noget foto 😔. Men der var andet godt at se på, som vildsvin, vildheste og traner.
Like
Wow
6
3 Kommentarer 0 Delinger 526 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind