#Socii_Forslag Dette er hvad jeg tænker. Kunne Socii ikke være forankret i Danmarks Radio, som en underfunktion. På denne måde kunne der blive økonomi via vores licens betaling. Hvad siger Administrator og medlemmer til det foreslag ?
#Socii_Forslag Dette er hvad jeg tænker. Kunne Socii ikke være forankret i Danmarks Radio, som en underfunktion. På denne måde kunne der blive økonomi via vores licens betaling. Hvad siger Administrator og medlemmer til det foreslag ?🤔
Like
2
37 Comments 0 Shares 835 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In