Om Informatins arragement om livet uden Meta, FB m.m.
Hej alle Det blev kun mig, der oplevede mødet på information i går. De to andre var forhindret.   Arrangementet var delt i 2. I første del fortalte 3 paneldeltagere om deres erfaringer med at sige farvel til sociale medier. De har alle tre skrevet kronikker til Information om netop det. De var ret underholdende.   Anden del handlede om alternative...
Like
Yay
12
15 Comments 1 Shares 2K Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In