Om Informatins arragement om livet uden Meta, FB m.m.
Hej alle Det blev kun mig, der oplevede mødet på information i går. De to andre var forhindret.   Arrangementet var delt i 2. I første del fortalte 3 paneldeltagere om deres erfaringer med at sige farvel til sociale medier. De har alle tre skrevet kronikker til Information om netop det. De var ret underholdende.   Anden del handlede om alternative...
Like
Yay
12
15 Kommentarer 1 Delinger 2K Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind