Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer!
Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen.
MM
Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer! Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen. 📸MM
Like
Yay
4
0 Comments 0 Shares 626 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In