Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer!
Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen.
MM
Tak til alle der kiggede forbi ferniseringen i dag til Issei Watanabe – East Meets West. Det var en fornøjelse at dele udstillingen med jer! Næste åbningsdag er tirsdag d. 10/06 – vi glæder os til at byde flere velkommen i udstillingen. 📸MM
Like
Yay
4
0 Kommentarer 0 Delinger 626 Visninger

Log ind pĂĄ din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind