Er der nogle af jer herinde der har gjort sig nogle tanker om, hvordan I vil kommunikere når sendemasterne står af?
Er der nogle af jer herinde der har gjort sig nogle tanker om, hvordan I vil kommunikere når sendemasterne står af?
Like
1
8 Comments 0 Shares 305 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In