Er der nogle af jer herinde der har gjort sig nogle tanker om, hvordan I vil kommunikere når sendemasterne står af?
Er der nogle af jer herinde der har gjort sig nogle tanker om, hvordan I vil kommunikere når sendemasterne står af?
Like
1
8 Kommentarer 0 Delinger 305 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind