Er der nogen der kan huske at have sejlet med denne luxusskude til Kalundborg? ps. ankom toget på kajen? fra ca. 1961 (det tog 3 timer, og den blev kaldt for hurtigruten :-))
Er der nogen der kan huske at have sejlet med denne luxusskude til Kalundborg? ps. ankom toget på kajen? fra ca. 1961 (det tog 3 timer, og den blev kaldt for hurtigruten :-))
Haha
1
1 Comments 0 Shares 291 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In