Er der nogen der kan huske at have sejlet med denne luxusskude til Kalundborg? ps. ankom toget på kajen? fra ca. 1961 (det tog 3 timer, og den blev kaldt for hurtigruten :-))
Er der nogen der kan huske at have sejlet med denne luxusskude til Kalundborg? ps. ankom toget på kajen? fra ca. 1961 (det tog 3 timer, og den blev kaldt for hurtigruten :-))
Haha
1
1 Kommentarer 0 Delinger 291 Visninger

Log ind på din konto

Velkommen tilbage

Har du ikke en konto? Tilmeld dig

Opret en bruger

Har du allerede en konto? Log ind