[socii] hej administrator
Hvis 500 medlemmer støtter med 500kr, er der de første 250.000, som du har din mål i donationen.
Måske mangler vi lidt en forretningsplan.
Hvad skal pengene bruges til og hvad skal der gøres af tiltag for at antallet af medlemmer boostes, så det kommer så meget indhold, at det bliver mere attraktivt at komme på Socii.

Og godt, at app'en nu er en realitet!!
[socii] hej administrator Hvis 500 medlemmer støtter med 500kr, er der de første 250.000, som du har din mål i donationen. Måske mangler vi lidt en forretningsplan. Hvad skal pengene bruges til og hvad skal der gøres af tiltag for at antallet af medlemmer boostes, så det kommer så meget indhold, at det bliver mere attraktivt at komme på Socii. Og godt, at app'en nu er en realitet!!
Like
3
0 Comments 0 Shares 918 Views

Sign In to your Account

Welcome back! Please enter your details

Do not have an account? Sign Up

Create a new account

Already have an account? Sign In